nuffnang

Tuesday, June 26, 2012

Thanks you!

Assalamualaikum. 
ha baru dapat update blog. final exam dah habis! hurraaaayy!

Alhamdulillah 
bersyukur sangat semester 4 dah berakhir.
sem depan akan bermula awal bulan 9.
yes! duk umah puas2 saya nak kuruskan badan. *harap maklum.*

thanks you :)
for all my lecturers 
utk semuanya. mengajar. mendidik. nasihat yg berguna. membakar semangat semuanya lah!
3 subjek dah dapat tahu. dan Alhamdulilllah. bersyukur. :) *boleh dapat dekan ke sem nie?*

thanks you :) Puan Zakiah Harun & family
atas sokongan.
dorongan.
semangat.
dan paling penting korang mendoakan saya di sana dan sepanjang exam.

thanks you to all my frens
tunjuk ajar.
saya ta reti..saya tanya korang.
saya ta paham. korang paham kan.
juga mendoakan kejayaan kita utk sama2 hadapi final exam

thanks you Noor Azli Ahmad.
jadi alarm tuk 2paper. :)
paper 1st ngan paper last.
kenapa 2 paper jep?
lagi 4.
ha sebabnya.
AA ke Brunei. so kesepian tuk belasan hari.
tapi ta pe.saya tahu dia mendoakan kejayaan saya.

dan thanks!
tuk hadiah yg saya sangat comey tu.







jeng !
jeng! 
jeng!





 hehehe.

okaylah. terima kasih sangat kepada yang sudi membaca.hihihi.
 

5 comments:

Anonymous said...

wlwpn 2 paper jer sy dpt tmnkn awk tp ia cukup bermakna...setiap hari sy pejamkn mata & doakn kejayaan & yg lbh penting kita akn dipertemukan jodoh:-)..awk jaga elok2 tau froggy 2 dri seberang laut china selatan ia dtg utk bersama awk.hihihi(Azli Ahmad)

LeSung baTu said...

bercuti n gemukkan badan laaa...hahahah

IdaRaida said...

AA : aha.. ye sy pun mendoakan hubungan kita. ia saya akan jaga macam saya jaga frogy sy yg len..:)

Lesung batu : xnk2 kita nak kurus cuti nie.

RIMA DANIA said...

yeayyyy da bertambah lah anak2 ida hehehe

IdaRaida said...

hehehe.itu la fiya.. bertmbah anak2 ida.. ehhee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...