nuffnang

Friday, June 15, 2012

Esok Hari Bahagia :)

Assalamualaikum.

esok hari bahagia.

yes!

tahniah kepada Fiya dan Faiz.

kerana cinta 2hati mereka akhirnya.

bersatu menjadi satu.

iya.

seronok kan? 
kahwen.

"awak kita bila lagi?" ha soalan gatal. yang tak perlu tanya okay!.
kerana sememangnya saya sudah dilamar.

so kepada Afiah dan Faiz.:
moga korang bahagia tau. bercinta sampai ke syurga tau!

kepada Afiah :
bukan senang nak jadi seorg isteri *w/pun saya belum berkahwin* tapi percayalah..
isteri solehah adalah penyejuk mata sang suami.
jadi lah seorg isteri yang membahagiakan suami ok.
penuh sabar melayan karenah sang suami sedang pulak isteri yang bergelar pelajar. haish. 
 tapi itulah seorg isteri,pelajar dan anak kepada ibubapa dan mertua.

kepada Faiz :
please jaga kawan saya nie baik2 ok.
saya sayang dia. tapi saya tahu awak lebih sayang dia.hihihi.
jadi sang suami yang juga membahagiakan sang isteri ok.
jadilah imam kepada keluarga.
penuh sabar juga melayan karenah sang isteri, sedang pulak sang isteri yang bergelar pelajar. haissh.
tapi itulah seorg suami, imam dan anak kepada ibubapa dan mertua.

*moga korang bahagia*
*cepat timang anak*
*bercinta sampai syurga*

7 comments:

RIMA DANIA said...

Terharunyaaaaa....
Thanks ida... Fiya wakil faiz..
Kami ucapkan terima kasih banyak2 sebab sebelum ni teman kami berjumpa bila jarak jauh...
Kami hargai sgt2.. Lepas ni dah
bebas bergerak jauh... Doaka kebahagiaan kami dunia akhirat... Semoga pernikahan kami memberi manfaat pada semua yang ada di sekeliling kami dan semoga yang sentiasa mendoakan kami, Allah akan perkenankan doa kalian.....
Sayang banyak2....!

Nur chahaya abadiey said...

wah..saya sudah dilamar?? untung laa..hehehe

IdaRaida said...

fiya : iye sama2 sgt. tompang happy w/pun jugak.:)
mesti la ida doakan kebahagiaan kwn ida.:)

nur : ngada la.:) tggu masa. insyaALLAH.

sayap terbang said...

haha baek akan dijaga dengan penuh rapi... hahaha.. jd imam muda afiah.. maklum la fiya lg tua.. hahahaha

..cik gugu.. said...

sy pon nk kawen .. tp tataw ble . kekeke ;D

♥e'in♥ said...

selamat pengantin baru untuk mereka.. ehem2.. tuan blog bile lg? hehe

IdaRaida said...

@cik gugu.. kita sama!

ein : hehe. lmbt lg la.. hehe. tuggu hbis belajar dulu..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...