nuffnang

Sunday, October 16, 2011

semalam bersama Catriona Ross

cantik kan??? saya suka sangat dy...dan Alhamdulillah dy dah bertudung..memang sangat cantik....cantik dan cantik..
"Toward to be a Proffesional Ladies"
hurrmm.. sangat bermakna pengisiannya.

time nie..ramai sangat student u yang nak bergambar dengan dy..
heheh..saya salah seorangnya...
dengan slamba kan...
saya berkata : "Kak Cat..saya nak salam.."

wah...asyik kot! dapat bersalam dengan Kak Cat..sangat mesra..
dy layan karenah kami semua.. memang best la.

kami beli buku "Wanita Solehah" ditulis oleh Fauwaz Fadzil Noor..
siap mintak signature lagi...ada kat dalam buku tuh...
hamboi kami..memag sangat syok ler...heheeh

kami...sangat enjoy malam tuh..

before balik..singgah sebentar di lapangan UTHM..sejuk! malam2 buta bergambar..
bila depan kamera! memang begini ler..

ha nie la lambang kebanggaan UTHM [agaknya la.]

motif utama dikesan "UTHM" kat belakang tue..

penat!

tired! hahahha

oh no!!! dibuli oleh mereka yang mampu buat saya tersenyum bila tengok semula pic nie..


si Nur Adibah yang takut katak! dy memang suka buli saya.."bajet dy besar sangat" hehhehe

dah macam pendatang asing dah kami..

hurrmm...asyikkk..sayang sangat UTHM.hehhe

sayang kamu yang bernama sahabat

no idea~_~


hehhehee..gadis2 pilihan..:-b

dah nak balik umah dah..hampir pukul 12am pun..

kereta siapakah ini??? Hijau nya! heehhee

kami mahu pulang..tata

p/s : sedetik bersama...selamanya terasa..:-)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...