nuffnang

Saturday, October 22, 2011

Home Sweet Home





Tersangat bahagia berada di rumah..

Sambil2 tengok2 buku operation management..[Bukan Study pun!!!]

Tgk jep..sambil berkata “hye..buku..kaulah buku termahal tuk sem nie..memang saya janji dalam diri utk dapat A+ or..A..or A- tuk subjek niehhh…larh!!!” amin.

Hurmm.. maa kat dapur tgh masak kot! Hye! Jangan cakap saya ta tolong maa ok! Tapi memang sikap maa.. jangan kacau kalau maa tengah masak… kang banyak persoalan juga tanda tanya yang berada di minda [wah macam lagu muka buku plak].. contoh soalan.. :-

Kenapa perlu letak benda tue?? Kalau ta letak tak boleh ke??

Kenapa nak kena lama?? Kalau sekejap ta boleh ke??

Maa kan dengan sabar akan menjawab persoalan pelik2 tuh..

Hye! Jangan pandang saya sebelah mata larh! Saya tahu masak larrhh..tapi belum sehebat maa lagi..hehehe.. nak jadi sehebat maa..tue yang banyak saya tanya! Hehehe..

Hari nie maa masak ketam masak lemak dengan sotong tumis! Nyam nyam nyam..

Sukanya duduk rumah!

p/s : pada gadis2 di luar sana.. kita kena belajar memasak…supaya nanti dah kahwen..suami kita sayang kita.. hehehehe..:-)

1 comment:

♥e'in♥ said...

sedapnye.. nk sikit! ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...