nuffnang

Friday, October 28, 2011

26/10/2011

Terbaikk!!!!

Maa berikan saya duit utk beli hadiah utk diri sendiri..

Nilainya ta banyak… tapi ia bermakna pada saya. Bukan senang nak cari hadiah yang harganya RM***.** tau!

So time deepavali..saya dan mereka..keluar utk berfoya-foya..hahahaha

Ke Summit..

Ke BP mall..

Cadangnya nak beli kasut baru..dgn menggunakan RM+++.++ tuh…tapi…

Bertukar..bila saya nak beli Jam tangan..

So mencari lah saya Jam tangan berwarna biru… tapi sumpah! Payah!

Kenapa biru?? Sebab saya suka biru muda.. memang payah la kan??

So

kata mereka..saya sesuai dgn color pink.. oh My!!!

Tapi akhirnya…Jam Casio Pink..menjadi milik saya…sebagai HADIAH HARI JADI saya yang ke 22 dari Maa TERCINTA. Jadinya...Jam Casio hitam saya dulu..akan diwakafkan kepada adik-adik saya yang berminat..hahaha

Thanks maa.. duit maa bagi sebagai hadiah besday saya..bertukar menjadi Jam Casio..biarpun harga ta mahal mcm Jam Bonia..tapi sebagai student...saya rasa dah mahal dah tuh...hahahha..tapi saya tetap suka! Hhehe..pink color maa… cantik!

P/s : harga tidak penting..apa yang penting keikhlasan! Kan?? kan?? kan??

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...