nuffnang

Thursday, October 13, 2011

Ntah Pape...ntah

“bila kita nak breakfast sama?” kata seorang kawan lelaki..

Saya ta bagi respon..sambil berjalan menuju ke kereta.

“eh..bila nak makan sama?.”

Saya pandang dia..dia pandang saya.

“cakap dengan saya ke???”

Dia buat muka cute plak…sambil petik daun..sambil berkata..

“nak bunuh ke tak nak..” geram dia dgn saya..

Sorry la..ingat cakap dgn org lain…baru perasaan gurauan dy tueeeee..

Huh!!! *pagi-pagi lagi saya jadi ntah pape..org tegur pun ta perasaan*

Kelas habis awal..so saya kan rajin …

Tunggu awin kat library…ada la dekat setengah jam..

So awin sampai..lepak2 sambil siapkan forecasting punya keje..

“eh…budak cina aku” kata saya.

“eh..budak cina aku jugak la..” kata Awin

Huh! *ntah pape ntah…boley admire kat mamat cina tue*

Siap jugak laaaaaaarh kerja kami.

Naik lift…rasanya dah tekan button

dan ta pasti kenapa lift tue naik ke level 5!!!

Ke salah tekan??? Berangan ke? Rasanya ta kot..

Hurrrmm *ntah pape lagi..nak cepat pun jadi lambat*

Sampai fakulti..

Naik lift lagi…

Dengan tenang..tekan button 2 [level 2]

Sampai2…”la..bilik Dr.Talib Level 1 la”

Ala…..masuk lift…level 1..

Dah submit..masuk lift.. bajet dah setle la kan..

“ala…nak jumpa lecturer la..”

Dah pulak..naik lift lagii!!!!!!!! Ke level 5..

Lecturer ta ada dalam bilik beliau..:-(

Huuurrmmm *ntah pape la kan? penat saja*

~muka bila Ntah Pape~

Haiyaaa….ini lah akibatnya bila tido lewat…J angkara bersuka ria.hahahahha

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...