nuffnang

Monday, October 3, 2011

saya anak maa :-)


Dah berapa hari ta update blog kan? hhuurrmm..so busy! Yeeaahh..maa cakap memang tugas seorang student utk belajar dan menyibukkan diri dengan FB.. BF assignment..group discussion… im so sorry mom…selalu buat maa tertanya-tanya saya kat u nie buat apa la..dah makan ke belum..makan apa hari nie….sampai ta sempat nak call maa…so sorry maa coz maa yang asyik call. Okeh! Sayang maa

Mengadu dekat maa, ayah kawan saya meninggal.. sedih. Maa bagi respon agak menyayat hati saya. Kita dulu pun pernah alami kan?? so sebagai seorang kawan perlu kot utk saya beri semangat pada Kak Nurul selaku anak sulung dalam keluarga…okeh mekasih maa coz mengingatkan saya tentang kesusahan dulu.

Hurrmm..mengeluh..kerana sememang esok…individu presentation..oh no! individu?? Can u imaging that?? Rasa nak angkat kaki jep…lari !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ngadu lagi kat maa… jawapan maa sangat simple.. biasa la kan..STUDENT! okeh..memang sayang maa jugak. Anak maa mesti boleh..itu kata maa.

Maa this week saya nak balik… jawapan maa pun ringkas. Jom lah kita pergi Melaka nak… Alaaaaa..sedikit hampa..saya ta jadi balik [buat2 merajuk] . Kenapa? Hahaha.. sebab maa nak pergi Melaka..saya nak balik nak bermanja dengan maa.. nie ajak pi Melaka.. ta puas dok umah! Huhuhu.. jawapan maa..ok ta jadi pergi…so maa SURUH saya balik.. Ha..memang sayang sangat maa. Nak makan laksa maa! [ta sabar nak balik]

Maa.. saya rasa saya sedang mengalami kesukaran yang amat skrng… jawapan maa : “ANAK MAA MESTI BOLEH”.

I LOVE U MAA….

MAA said : I love u t00 three four..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...