nuffnang

Saturday, October 15, 2011

Ta merajuk pun laaaa..

Pagi2 lagi dah call maa..[ta ada la pagi sangat dalam pukul 10 kot]

call maa ...2x call ta angkat..call lagi sampai dapat.

saya : [bagi salam]..maa nie.. lambat angkat call..[baru nak wat2 merajuk]

maa : [jawab salam]..maa bz nie..tengah siang ikan. nanti la call.. ada apa nya?

saya : ta ada pape la..saje je call [tahu ta saya rindu..sebab tue call...]

saya bagi salam..saya letak call..sedih betul..:-( mana tahu maa bz..tapi saya ta merajuk pun la..

4jam kemudian...

maa : [bagi salam] buat apa tue sayang?

saya : [jawab salam] buat esemen jep maa...

maa : maa mintak maaf la..tadi masa awk call maa macam nak marah..

saya : ta apa la..ta kisah pun...[huh..maa pujuk saya!]

maa : ta pe la..maa tgh drive nie..nak p muadzam..

saya : hah! [terkejut]

maa : maa buat loudspeaker la..

saya : okey2...hati-hati tau maa.. love u 1 2 3 4.

p/s : saya ta merajuk..Cuma rindu masa mula2 call tadi ta kesampaian..hurrmm.. sayang ketat-ketat kat maa.. maa ta perlu rasa bersalah kerana sememangnya anak maa nie..suka ganggu maa time maa bz..im so sorry maa.

4 comments:

♥e'in♥ said...

alolo.. manjenye.. :)

Princess LaLoLi said...

e'in : ta manja la..heheh..cuma rindu jep la..hehehe..ta nak ngaku manja kerana sesungguhnya saya anak ke2 drpd 6 bradik..hehehe

RIMA DANIA said...

bestnya dah besar2 mak panggil sayang..dah tua bangka ni tak dengar dah perkataan tu..tunggu lah suami panggil pulak..hehe

Princess LaLoLi said...

rima : heheh..maa sy memg mcm tuh..suka pggl sayang2 nie..:-) haah kan tggu suami paggl je la nanti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...