nuffnang

Saturday, June 16, 2012

Rindu dan Doa


selagi belum halal. kita masih punya jarak.

kita bukan seperti pasangan kapel yg lain.
awak yang sangat respect saya sebagai perempuan.
nak jumpa sebulan sekali pun payah.
nak jumpa seminggu sekali lagi la payah.
nak jumpa hari2, itu lagi payah.

dan sekarang. dah 6days until 26.6 ta dapat berhubung. no msg. no call. no fb.
ok kerana tugas & t/jwb.
kita dah janji..
kita sama2 ok.
jaga diri masing2. 
ok awk. memang saya sentiasa jaga diri saya sebaik mungkin.

tapi kalau lah awak tahu.
apa hati saya ni sedang berkata apa. hurrm.
ALLAH je tahu.
kerana kalau saya rindu.
saya pejam mata.
dan 
doa utk hubungan kita.

P/s : moga keterbatasan bersama kita.

2 comments:

mrS pinu said...

rindu itu adalah anugerah dari allah...so xleh ditolak rase rindu yg hadir..cuma cmne cara kita buat nk hlg rase rndu bg yg beriman ini supaya xjerumus ke cara yg mndatangkan dosa...semoga rindu yg Allah kurniakan xhilang dan akan mekar mewangi skmo

Anonymous said...

Rindu antara kita xpernah hilang..percaya pada AA yer:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...