nuffnang

Wednesday, October 19, 2011

19/10/2011 genap 22 tahun


Today it’s my besday..:-)

Thanks to Maa tercinta tersayang tersangat rindu : Puan Zakiah Harun

Ucapan maa bagi thru sms : selamat hari lahir,panjang umur dan murah rezeki..maaf maa lupa hari nie hari lahir cyg..ayu yang bagitahu..nanti maa bagi hadiah k cyg.”

Actually..saya ta kisah pun kerana maa ada 6 anak..so ta kan maa nak ingat tarikh lahir anak maa setiap sorang kan?? apa2 pun saya sangat terharu dapat msg tue dari maa.. maa I love u..saya ta nak hadiah pape pun..cukup maa ada di sisi saya sepanjang hayat saya di dunia ini..

Kepada yang lain yang wish besday saya..

Ika Debork_Ayu Docker_Ain Rosli_Zuraidah Zue_Hazrina_Haziq_Saufee_Zainal Ideris_Fahmi Hamzah_Kak Eja_Ynaina Yana dan sapa2 yang wish tapi ta tersenaraikan nie...[sorryyyyy]_dan *dia* yang saya sayang.. thanks sangat2 saya hargai..kerana ANDA ingat besday saya tanpa reminder dari FB pun..:-) kerana sememangnya saya hide kan dari kawan2 FB…

Saya sedang menanti hadiah yang dalam perjalanan sampai ke alamat rumah nie…hadiah apakah itu? Ta sabar nak tengok..:-) memang sayang ketat2 la pada dia..:& moga kami bahagia selalu..:-)

19/10/2011 : genap sudah 22 tahun umur saya.. apa yang saya harapkan moga saya dapat yang terbaik dalam hidup saya..

Ya ALLAH..semperna ulang tahunku yang ke 22 ini..aku mohon..panjangkan umurku..murahkan rezeki ku…tingkatkan keimanan dalam diriku…kuatkan semangat ku dalam menghadapi dugaanMU..aku mohon..kau berkatilah ilmu yang aku pelajari selama ini..dan ampunkan dosaku dan kedua ibubapaku…hanya padaMU Ya ALLAH yang Maha Mengetahui yang terbaik utk ku..amin."

4 comments:

. said...

Happy Birthday to you and may Allah bless you always :) All the best in life and love :)

dari insan yang akan menyambut birthday esok ! HAHA

IdaRaida said...

thanks zaien...:-)

shamyheart said...

happy belated birthday =)

IdaRaida said...

mekasih...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...