nuffnang

Monday, April 30, 2012

Cita.Cinta

Dia : seronoknya!!
Saya : kenapa seronok?
Dia : sebab ada Gf mcm awak.
Saya : suka Gf merajuk macam saya?
Dia : Ala..merajuk tue normal la. dah memang sifat wanita kan? so memang tak dapat elak dah.
Saya : Mekasih.[hehehehee]
Dia : sama-sama. lagipun saya pandai pujuk awak.

saya : eleh...

Maa pesan : nak bercinta tak salah. tapi yang salah bila kita bercinta pegang sana sini. tak ingat dosa. buat2 lupa apa yang haram.

saya pesan pada diri : Pernah kecewa dlm cinta tapi dari kecewa itu lah saya lagi semangat nak kejar cita2.Cita dan Cinta seiring. Kejar cita2 bersama cinta. jgn terlalu syg dan jgn terlalu mengharap. Andai dia jodoh saya. saya terima. 

4 comments:

jelah said...

btoi3...jgn dek kerana cinta cita kita terabai...

Sally Yatiey said...

Betul3 :D Jangan terlalu mengharap nanti kecewa.

Nur chahaya abadiey said...

ehem3....hehe

RIMA DANIA said...

hehehe suke tengok kamu bahagia...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...