nuffnang

Wednesday, April 25, 2012

andai boleh di undur..

andai boleh diundur test lab tadi..
saya tak akan careless lagi..

:( sdey..

"haisshh! ida kenapa kau cuai sangat.." saya mengeluh

"ala bukan kau sorg je cuai..aku sama jep macam kau." suara menyampuk..

senyum je depan org.. tak tahu dalam hati nie menyesal sgt2 coz careless. :(

10 comments:

Mila Ahmad said...

xpe belajar dari kesilapan dan jgn ulangi lagi.

Camy Alya said...

apa dah berlaku? makmal meletup kah? hehe :D

IdaRaida said...

@mila ahmad :) thanks betul2..blaja dari kesilapan..

@camy alya : hehehe..ad plak meletup..hihihi..salah tgk simbol litar :(

ღKekunangpelangiღ said...

Biasalah tu,manusia mana yang tak pernah silap. Chill-lah. :)

nur chahaya Abadiey said...

sabr la eak..ak pon slalu jgk careless... tp len kali be more careful.. sometimes nsib x myebelahi kot... mende yg kte taw wt,buleh terslah angka larh..erm... ad hikmah sume tue..

chayouk2 syunk... YNWA~

[sutera kasih] said...

xpa2..jgn sedih ya...skrg ni doa & tawakal ja..

IdaRaida said...

@kekunang pelangi :ia tdak ad manusai tidak pernah buat silap kan..

@nur :tq..nie bukan subjek akaun..tp nie baca litar pneumatik..hihhii...dunia akaun dh lama tinggal.

@sutera kasih : mekasih kamu.. ia usaha lagi next test kn..:)

Irah said...

owww...ala..biasa la tu..kesilapan ada dimana-mana..kan kesilapan itu mebuatkan kita lebih berjaya

Sis AI said...

Laaah.. Knapa ni sis.. Chill la. Biasa la, stiap mnusia buat ksilapan. Sy ni pun, em, cikgu kta sy ni agk cuai n blur2. Tp sjak buat silap ala2 cuai gitu la sy jdi org yg lg hati2.. Sis pun msti mcm tu. Jia you2!

IdaRaida said...

Thanks @irah n sis Al.. :)

ia betul tu...chill :)
hehehe..

dah tak sdey dh.. dah lepas dh test tu...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...