nuffnang

Wednesday, May 2, 2012

1 Mei

jam menunjukkan pukul 3.41pm.!! 
rasanya dah terlambat kot nak ucap.

selamat hari pekerja utk Abah! Abang! Awak! dan Dia!! hahahahhaha. biarlah saya nak ucap jugak..ngeh ngeh ngeh

Abah : rajin2 lah bekerja lagi..:) baru 58 kan? muda lagi. :) hihihihi
Abg (my bro) : rajin juga keje tau! nanti boleh pau manyak2 benda..ngeh ngeh..
Awak : keje la juga..tahu la keje gov jgn curi2 tulang ea..
Dia : tahu la bos :) jgn marah2 ea.

semalam 1 mei berseronok sakan. :)
bangun pun lewat!
ke SquareOne :) apa lagi!! berkaraoke la..:) kami berdua jep.
Awin dan saya. 5 lagu sorang!
suara? kompem la best kan? hahaha

makan KFC. tak ingat dah diet.. hahaha. almaklumlah org belanja. :)

Avengers :) syok kot cerita tue!
tak caye??
pergi la tengok.
org belanja lagi! hahaha.. best betul hari tuh.. :)

pastu.. ke Pantai Minyak Beku.
ta ada la syok sgt. tp okay la tuk amik gambar satu dua keping kan.. hahahha

OTw balik..singgah BP Mall semata2 nak minum Coolblog ;p ha kali nie saya yang belanja. yang murah2 jep mampu..ngeh ngeh ngeh.
Big apple dah lama tak makan. beli satu tuk saya. satu tuk awin. dan 3 tuk org yang belanja kami tuh.. hihihi

*ala tak rajin nak upload pic.. :) hihhihii.

2 comments:

RIMA DANIA said...

wahh sakan dia ye bercuti 1 mei hehehe....
baru je cadang nak tgk esok citer tu..ida kata best...jadi nak lah tgk..

IdaRaida said...

ha pg la tgk.. saya thu sayap terbang kamu nk dtg batu pahat kan?? hihiihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...