nuffnang

Tuesday, March 26, 2013

utk pertama kalinya

Assalamualaikum..

hari nie utk pertama kalinya saya kehilangan sesuatu yg saya sayang.

yes! barang yg saya sayang.

sebelum nie belum pernah.
BELUM pernah kehilangan BARANG  yg sayang2..

kasut sukan.
utk pertama kali hilang tanpa kesan.

no!
saya tak tuduh org dekat2 rumah pencuri.
no!
saya tak tuduh housemate yg jadi pencuri
no!
ta sama sekali..

maybe mulut lancang berbicara..
jari rancak menari di atas keyboard..

"hey..sapa yg curi ambil la kasut buruk saya nie!" kata saya..

komen di fb " saya tak kecewa..cuma ralat sebab tak simpan kasut tu..nak simpan dalam rumah takut org kata kotor.."

no!
ta salahkan sesiapa2 pun.
salah sendiri :)
ta pandai jaga harta sendiri.

now.
mmg ada hikmahnya.
ramai bersimpati atas kehilangan kasut
hahahhaha..
Maa.. dia...adik2 nak sponsor. kasut :)

bak kata maa..mujur 200 je kasut tu..hahaha.! macam2

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...