nuffnang

Monday, March 18, 2013

Rabun!

Assalamualaikum..
terjadi jumaat minggu lepas. ia memalukan!!

 Selepas selesai masak laksa penang..
Saya termenung di jendela..(wah! Ayat!) Tingkap dapur yg kt singki tu..
Sedang asyik termenung....
"maa!! Ular maa!"
Maa bergegas menghampiri saya..
"mana?"
"tueeeeeeeee!" sambil jari menunjuk.
"mana? Maa xnmpk"..
"tue la maa..."
 Saya berlari mendapatkan Ika.. "ika sini kejap..cepat la!".
 Sambil tangan mengambil spek mata..
"kenapa?" ika bangun dari katil.
"aku malas panggil kak Arah. Nanti dia terkejut. Jelasku.
Di singki dapur saya menghampiri maa.. Mata dah berspek.
Maa masih lagi.."mana ular?"
"eh..eh..la ingat ular.."
 ketawaku memecahkan ketakutan dyorg! Hahahha Soryyyyyy!
Saya rabun! Rupa2 batu bata yg tersusun seolah olah ular sawa. Haha bagi sy la..
Bak kata maa.. "tak nampak langsung gaya ular."
Adeh! Gimik betul! Saya dtertawakan sambil makan laksa.. Malu!


 P/s :Alahai..rabun oh rabun.. Malu tau. Nasib baik ngn family..jalau ngn mertua? Hhhhha.sory. Sila pakai spek jika rabun..hhahahaha.

3 comments:

ncr said...

hehe.kelakar la ida :)

Anonymous said...

Kelakar & lawak la awk nie..hihihihi

RIMA DANIA said...

ida2 hehehe boleh bayang mcm mana ida masa tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...