nuffnang

Wednesday, February 15, 2012

Kebahagian dalam Perpisahan


Wah! Tajuk entri dah macam lagu Syahir AF kan. tak!!!! Ia tiada kaitan langsung L

Apa yang perpisahannya nie?
Okay. Saya dah kehilangan org yg saya sayang. Fullstop!


Sedih?

Semua org pun akan sedih kalau org yg kita sayang, dah nyahkan kita dalam kamus hidup dia. [sila jangan tipu diri sendiri..korang pun akan sedih, right??] sedih!

Hubungan kami hanya sekadar kawan, namun ini kehendak dia utk memilih Sinar [bukan nama sebenar] sokay! I’ll be a strong girl..eeyyaah! walaupun hatiku luluh hahahahaha .

Saya di remove dlm FB dengan alasan, dia tak akan sakitkan hati saya lagi.. [alasan bodoh saya terima]

Hello kenapa tak awak cakap “saya dah ada Sinar [bukan nama sebenar] dlm hidup saya. Dan please awak jgn ganggu hubungan kami..” kan senang! Saya perlu paham semua tuh.

So dengan itu saya merelakan semuanya! Ok fine.
Saya block awak dalam hidup saya. Harap maaf awak.

Kebahagiaan?

Apa yang bahagia?
Tak ada yang membahagiakan bagi seorang pelajar seperti saya, bila result exam dah keluar. Ha. Gempak ke result?? Hah! Tak ada la gempak sangat kan..tapi happy lah CGPA menaik..[yes!leh sambung master.]

Saya akan lakukan yang terbaik utk masa depan saya. Itu janji saya pada maa.
Hah itu lah. So perpisahan dan kebahagian berlaku serentak.. tak tahu mana yang lebih ni… sedih atau gembira.


insyaALLAH esok.if sedih..i hope..I'll be OKAY... tak sabar nak masuk sem baru. :)
hah ini lah berlaku......:) hahahahaha. 

3 comments:

tomatokering said...

namoo sedih2 oke.. ikhlaskan hati :)

Unknown said...

Sbr iada..myb dy bkn jdoh tbaek tuk ko..insyaAllah..kalu dy jodoh ko, one day dy akn dtg jgk nt..doa byk2 k..
n be strong gurl. i no u can do it.. n.. congrats 4 ur awesome result..hehe.. sy sgt jelesss :D

IdaRaida said...

mekasih Tomato kering & Nur : iya saya akan ikhlaskan hati..
saya dh ta sedih2 dah...

coz...saya ingat kata2 dalam syurga cinta..
kalau sesorg itu terpaksa pergi meninggalkan kita.. jgn terlalu sedih.mungkin ada sebab dan alasan dy pergi..sekurang2nya dy pernah bahagia kan kita..:)

iya..saya mampu lakukan itu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...