nuffnang

Sunday, February 5, 2012

Ibu :)

hadiah terbaik dari seorang ibu adalah  KASIH SAYANG.

bagi mereka yang sudah kehilangan ibu, saya pasti korang pernah merasakan KASIH SAYANGnya kan..doakan mereka supaya mereka dapat rasa pula kasih sayang korang.

saya sangat sayangkan ibu saya.
Puan Zakiah Harun. 
terima kasih sangat2
utk segalanya.


apa kata tiap kali salam, kita ucapkan ini.."maa/ibu/emak/maa/ummi sayang sangat pada maa. halalkan makan minum dan maafkan saya dunia akhirat"

malu?? ta perlu larh.
saya ta malu pun ungkapkan semua tuh.
itulah ayat yang selalu maa saya ajar pada anak2 nya.
kerana tiap2 hari saya lakukan kesilapan dlm sedar tau ta

betul kita akan puas bila cakap.
try la..

hah! kenapa petang2 nie nak post macam nie! wat sedih jep!! okay
jangan sedih2 okay!

senyum :)

2 comments:

nur chahaya abadiey said...

oh..rindu pada Arwah ibuku.. smga rohnya dtmptkn dklgnn hmbaNya yg solehah..Amin..

ckp larh sblm terlmbt..
myesl dah x da gne..mcm aku.. sob.sob.. :(

PaK PiS said...

saya sayang arwah mak saya.. ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...