nuffnang

Tuesday, June 17, 2014

Part 2 : Pertama kalinya

Assalamualaikum

sambungan part 1 :)

Okay lepas bagi peluang, bukan mudah sebenarnya nak sayangkan seseorg yang pada mulanya kita tak suka (memandangkan dah syg, xsesuai guna ayat benci mcm dlm part 1) hahahahahaha..
okay pada org yg kita tak suka, sesuai kan?

kadang2 terfikir, "aku tersilap bagi peluang ke..."
dalam tersilap2 tu..
Dia balik semenanjung.
jadi utk pertama kalinya......
dia jumpa saya, awin, maa & family.

Allahuakbar.
perasaan yang dulu pernah ada perasaan tak suka, totally remove! hahahaha.
bila tengok dia kan.
jujur lah, saya jatuh cinta.
lepas bawa jumpa maa.. bukan saya je jatuh cinta.. maa pun. hahahahaha.
lepas jumpa saya, maa & adik2  hantar dia naik bas plak.. sebab kampung dia kat kelantan. :)
*bakal jadi menantu ore kelate*

nampak tak kesungguhan dia??
dari Kuching ke KL.. dari KL - Batu Pahat..
dari Batu Pahat.. jumpa family..:)

Alhamdulillah, utk pertama kalinya...
saya dilamar..:)

tak reti la nak explain. tapi memang happy sgt..

Lepas tu bulan berganti bulan,
tiba masa berpuasa.. tiba masa raya..

untuk pertama kalinya lagi jumpa family dia.
dia bawa Mek dia, adik dia, kakak dia & abg ipar dia ke rumah.
maybe nak tunjuk kat family dia.... saya calonnnya... hahahahhahahahahahah *perasan jap*

Malu sangat malu sangat!

Lepas je dua keluarga berjumpa.
lagi sekali utk pertama kali dalam hidup..... "Bila kita nak ikat?"
time nie, tuhan je tahu mcm mana nak cakap kat maa.
sebab saya masih belajar.. huhuuhuhu.
kami plan slow2 utk aturkan semua tu tanpa pengetahuan maa.. sbb saya tak ready nak mintak izin.
saya takut...
tapi dalam masa sama banyak mintak pendapat kawan.. Fiya, Awin, Mek, Der, Dieb & Kak nad.
Mereka banyak bagi nasihat..
Alhamdulillah..

okay part 3 kisah seterusnya..
tak ada sebuah cerita yang tak hadapi masalah..
dugaan memantang :)

bersambung.......................

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...