nuffnang

Monday, April 15, 2013

Tak Jadi Balik PR

Assalamualaikum.

saya masih di rumah.
kalau tak sekarang dah kat Parit Raja dah kot.

kita merancang Allah yang menentukan.
kan?
memang ikut perancangan hari Ahad lagi nak balik PR.
tp...

jam menunjukkan 3pm gerak dari rumah.
coz  Ayu (adik ke2) nak balik Serdang naik bas dari Segamat ke KL pukul 4pm.
sebab terlalu nak cepat.!
lupa nak makan bihun sup yang maa dah hidangkan..
lupa nak salam Ameer (adik bongsu) yang awal2 lagi nak bersalam.
tapi saya.."nanti..nanti la adik, jap lagi."

so dalam perjalanan baru ingat!
terlupa nak makan! terlupa nak salam Ameer! yang lain dah bersalam.
bersalah dalam diri. :( sebab tu sanggup ta balik PR

so saya membatalkan niat nak balik PR.
dalam perjalanan tu, mintak Ayu call maa and cakap kat maa yang saya tak jadi balik.
tepat pukul 4pm sampai stesen bas Segamat...
bas Transnasional dah nak gerak.
Ayu cepat2 berlari.
saya pun gerak balik rumah semula.. "motif hantar Ayu naik bas je" heheh

maa call.. maa ajak p kenduri kesyukuran.
ikutlah.
malam tu makan puas2 bihun sup.hehehe

hari nie (Isnin) bangun ta sambung tido dah. sebab nak balik PR la kan..
hehehe tapi..
"maa esok bukan ada kelas pg n ptg pun.." kata saya
dengan harapan nak suruh maa cakap.. "balik esok lah"
tp bukan maa yang cakap.. Abe.. lepas tu maa.:)
so
inshaaALLAH esok (Selasa) balik PR. sebab ada kelas malam.:)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...