nuffnang

Saturday, April 27, 2013

saya bertuah

Assalamualaikum..

sejak kecil lagi maa & abah mengajar kami utk saling sayang menyayangi sesama adik beradik.
saya sebagai kakak kepada 4 adik.
juga sebagai adik kepada sorang abang.
rasa terhibur bila kami berkumpul.
kami saling jadi pelengkap hidup masing2.

yang paling best dlm family.
kami akan cari satu masa free utk holiday.
satu masa free utk makan besar.
meraikan hari jadi & hari ibu bersama.

time makan.
tak dinafikan bila makan.
abe yg dah ada wife pun. masih bersuap dgn maa.
saya dan abe masih berkongsi aiskrim yg sama.

bila keluar berdua dgn abe.
kami lebih byk masa berbual soal masa depan.
pelajaran saya? kewangan saya?
siapa pilihan hati saya? bila nak kahwen!?

begitu juga dengan adik-adik
mereka juga ada kelemahan masing2.
mana boleh ditegur, akan dinasihatkan.
hal pelajaran. hal kewangan. hal berkawan.

maa selalu pesan.
kalau dah kahwen. ada family.
jangan lupa adik beradik juga.
kena still ambil tahu kehidupan masing-masing.

so! saya bertuah!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...