nuffnang

Wednesday, April 24, 2013

Alarm :)

Alarm berbunyi "iiii love u like a love song baby.."

Jam menunjukkan 5.45am.

tekan snooze!
 
sekali lagi bunyi..
tekan "dismiss"

aha. waaaaa dengar azan.
ambil hp. call AA. sebabnya hari nie ditugaskan jadi alarm plak..
selalunya dia yang jadi alarm. adehh!
maybe dia nak tengok arahan dia diikut atau tak.. haish hebat permainan.
semalam pun dia suruh kejutkan.. tp tekan dismiss..terus tersedar.. masa dia yg call.
hahahaha.

"eh bangun..bangun...dekat pukul 6 dah nie." saya menyuruh tanpa bagi salam.

"erkk..ok. mekasih." suara baru bangun tido

"bangun!!' kata saya lagi..

"ha ye..Assalamualaikum".

dum.. sambung tido kejap.
eh2 eh. ta lama lepas tu dia call.

"eh awak nie kejut  saya tadi, awak sambung tido semula ke??" tanya AA.
"ala...nak bangun la nie." 

tak patut betul saya nie. patutnya bangun la terus.
:)

dia selalu cakap.. masa bujang boleh la dia kejutkan. nanti kalau dah kahwen.. isteri yang kena bangun dulu.
tapi.. saya selalu balas... eh.. masa kahwen la suami kena kejutkan sebab suami nak jadi imam subuh.. dan lagipun awak dah biasa bangun awal..Sarawak kan subuh awal. hahahaha.

p/s : actually.. bertuah la bila dia jadi alarm. kalau saya. selalu lupa nak kejutkan dia. kalau study week lagi best. dia selalu sgt suruh bangun study ppagi2 buta.. hehehe..:) syg dia.oppsss!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...