nuffnang

Thursday, March 15, 2012

Rempit bersama DiBot.

Errkk...Alhamdulillah. baru lepas makan malam. :) hari nie kan sangat penat. kerana merempit kehulur dan kehilir. hihihi bersama Dibot!!!

"Jom BP" mesej dihantar.
 dekat sejam jugak baru dy balas. [dy tido la tuuuuuuuuu]

makanya kami ke BP menaiki motosikal BJV **** kepunyaan dy. sebenarnya saya ajak dy naik bas jep coz saya takut naik motor!!!! tapi how "pemalasnya" dy nak naik bas. so kami merempit. 

atas motor.."Ya ALLAH selamatkan aku..panjangkan umurku.." takut tapi tak tunjuk..berzikir atas motor dalam hati!

Dibot : Kau takut ke?

Saya : takut la jugak. hihihi. tapi alhamdulillah selamat sampai dan selamat pulang. walaupun agak laju la...

tujuan utama ke BP?
[beli tiket bas! hihihihi. nak ke Shah Alam esok. jumpa My Bestie. Mas dan Mira]

tujuan sampingan ?
[beli kasut..Thanks pada perunding fesyen.:) siapa lagi.. Dibot lah!!] yo yo yo..asalnya nak cari kasut ala girl2 sikit, tapi Dibot suh beli kasut ala2 dy.. ganas2 gitu.. hahaha.. ta ada la ganas.. DiBot!!! muka nampak ganas. tapi baca nobel! hahaha. sorry Dibot terngumpat! nama pun perempuan mesti la ada lembutnya kan.? 

oKay! dah ta takut dah naik motor. hihihi

2 comments:

~nur adibah~ said...

sape yg kutuk kasut ko tu btw aku k!!!sape yg puji pon btw..muhaahaah!!!oi suke je ckp aku tdo..coii!!!!siap ko kataaakkkk

~Ain Rosli~ said...

ngn aku takut x nak motor?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...