nuffnang

Thursday, March 1, 2012

maa i love u

seharian tak ada kelas. okay lepas hadap buku. hadap mukabuku.hadap handphone.msg dan msg sampai habis kredit. then bergayut dengan maa. maa yang call. bagusnya anak Pn.Zakiah..:) [padahal dah 3kali maa call]
actually free je kot..so tak membazirkan?? yela kami 1family guna digi...:) mekasih Digi..kerana berjasa.

maa suka sgt bercerita. saya macam maa larh! hihihih..
semua larh saya tahu apa yang terjadi kat rumah tu.

hari ni maa masak nasi dagang. nyam2 sedap kot maa masak. saya dari jauh telan air liur jep la.

kata maa esok maa nak buat nasi impit. coz adik perempuan saya balik.[itu lagi sorang balik je kejenya]

saya? 
"sorry la maa, tak balik kot."
itu jep mampu.
coz next week saya mesti balik. adik kepada akak ipar saya kahwin. [seronoknya!]

hah dah.jam menunjukkan 6.56pm. jom tunggu mahgrib.

P/s : selagi ibu ada. selagi itu kita perlu berjasa kepadanya. saya rasa kami dilahirkan bertuah mempunyai maa macam Pn.Zakiah. 6 beradik.tapi kami tak pernah merasa kehilangan atau kekurangan kasih sayang seorang ibu. dan paling penting.. maa saya adalah pendengar setia masalah saya. menangis dan ketawa saya. maa org pertama yang tahu.i love her VM.

5 comments:

sha my heart said...

bertuah awak ada ibu yg boleh dijadikan teman luah sgla2nya.

Siti khadijah said...

sayangi dan hargai ibu kita :)

IdaRaida said...

sha : semua org pun bertuah kan ada maa masing2..begitu juga awk..:)

siti : btul tue slagi mereka ada..:)

..cik gugu.. said...

wahh nsi dagang .. sdp tu..

ermm mak sy slalu bz .. nk jmpe dy pon payah tp sy slalu g opis dy lau nk jmpe -.-

xila riston said...

kita xrapat dgn mak kita...huuu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...