nuffnang

Monday, December 26, 2011

Cinta Hujung Sem :)

saya kembali menyibukkan diri dengan Cinta Hujung sem

Tidak ada yang membahagiakan bagi seorang STUDENT hanyalah BERJAYA dalam bidang yang mereka ceburi..berjaya? Dean’s List.

So saya kini sedang bercinta dengan buku-buku J

1st paper saya bermula

3/1/2012 Principle of management

4/1/2012 Mangamenet information system

5/1/2012 Management of production & operation.

6/1/2012 Agama

9/1/2012 Business forecasting

11/1/2012 Technical writing

Doakan saya dapat dean list ye..:)

Tidak ada yang membahagiakan bagi seorang ANAK melainkan hanyalah melihat IBUnya bangga dan gembira dengan anaknya kerana berjaya..:)

2 comments:

CiK EyFa said...

chayok!!! chayok!!!

nur chahaya said...

doakan aku jgk k :) gud luck syunk!! aja2 fighting...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...