nuffnang

Sunday, August 28, 2011

Nak sgt makan pizza!

lagi berapa ary lagi nak raya.
mood berbuka memang kuat kot..
time berbuka kalau boleh nak makan semua yang kita suka kan?
hehehe..
so hari nie kan. saya memang TERINGIN sangat nak makan pizza BUATAN sendiri.
hahahaha..
ta kisah la maa ke sape2 ke nak buat kan..
tapi yang pasti BUATAN SENDIRI.
uurrmm
memandang saya je teringin kan.. maa pun malas nak buat..
so saya search --------> resipi pizza
*
*
*
*
*
jeng jeng jeng dapat pun!

RESIPI PIZZA <-----KLIK SINI kalau nak tengok resipi tue..hehehe

lepas balik terawih...operasi memasak di mulakan..
hahaha..
dengan bahan yang ta berapa cukup...
tepung roti...saya jadikan tepung gandum..
ha...isi dada saya tukarkan pada sosej..

siap sudah! [lupa nak amik pic nak upload dalam blog nie..]
pizza dh masuk perut lorrrhh..hehehe..
maa puji! maa ckap sedap..
ahak! tengok org la kan??ooppss! ta baik riak..hehe.

jom tido!
bangun awal tau!
bangun solat malam! mencari lailatul qadar.
bersahur!

Anyway! selamat bersahur semua!


2 comments:

same name said...

buat jgk akhirnye..len x upload la pic pizza tu..ak awl puase dlu akk ak wt pizza..heheh

Princess LaLoLi said...

aku lupa sngt lorh nk amik..heheh..lupa sgt..nt aku wat ag..aku pasti amik..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...