nuffnang

Saturday, November 2, 2013

Biar hari berganti hari.

Assalamualaikum...

time weekend je baru ada peluang utk update blog.
time nie si roomate masih tido.. housemate lain semua balik cuti midsem..
tinggal kami berdua....

ta tahu apa nak update..
walaupun tahu kalau update pun memang ta ada yang baca. hehehe..

okay... actually.. saya dan AA dah mula discuss about our next step for next year.
Allah.
banyak dugaan dan ujian nak kena tempuh...
atas individu je mampu handle atau tak...

saya harap saya dan AA mampu utk hadapi..

biarkan hari berganti hari...
Saya yang sejak 2 menjak nie jadi sensitif..
semua hal nak jadi isu....
keputusan & jawapan pun berubah.. tak tetap pendirian..
kejap saya kata gini.. kejap kata gitu...
kata AA "apa2 pun tahun depan last dia single..."
actually... tak tahu apa yang bermain kat fikiran nie...
Allah.. takut sangat nak hadapi nie....
tp saya tahu.. Allah tak kan bagi ujian pada kami kalau kami tak mampu...

so biarkan hari berganti hari...
saya harap ia berlalu dengan penuh makna.. Allah pegang hati saya.
jadi matang dalam buat keputusan. hurmmmmm..
i sory my dear AA.. i love u so much.. but sometime....... i lost my mind maybe nervous. maybe lots of thinking.. maybe..maybe.... to teach me how to appreciate u...


"Hasbunallahu wa ni'mal wakil"

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...