nuffnang

Monday, July 8, 2013

Alhamdulillah

Assalamualaikum.

1st time bila saya melangkah kaki mendaftarkan diri ke universiti..
saya mempunyai impian. cita-cita dan semangat yang baru..
saya telah meninggalkan dunia akaun. dengan memasuki dunia baru..
dunia pengurusan! aha.. tak lari jauh...tapi lari! hahaha.

mempunyai impian dgn 3.5 & above bila graduation nanti..
mempunyai cita-cita utk melanjutkan pelajaran ke peringkat seterusnya atau kerja..
mempunyai semangat utk terus berusaha.. dengan kata "org lain boleh, saya pasti boleh.. org lain tak boleh..saya pasti boleh.."
InshaaAllah.. tercapai.

semester terakhir nie. banyak dugaan..dengan ku menangis dan tersenyum..
ku berduka dan tertawa..
namun, Alhamdulillah. tamat lah sudah. tutuplah sudah buku-buku.
iyeke tutup?? iyeke tamat??

aha.
semoga apa yang berlaku pada masa akan datang..
saya still boleh hadapi...:)
InshaaAllah. kerja juga rezeki.. sambung belajar juga rezeki...kahwen juga rezeki.. ehehehhe

1 comment:

Anonymous said...

as salam.skrg awk dh dpt result yg cemerlang..tahniah dri sy utk awk..:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...