nuffnang

Friday, July 27, 2012

saya yang rabun. itu bahaya!

assalamualaikum.
berkisahnya begini.
pada suatu pagi selepas sahur. subuh dan time nak hantar Ameer ke sekolah.
saya mencari ke mana hilangnya spek mata saya.
"owh! atas TV kt dapur."

"hah! tercabut tangkai?" tangkai? 
hahaha apa2 jela kan.
ta boleh dipakai.
okay! 

tahu ta betapa terseksanya mata tanpa spek?

huhuhu.

kisahnya bermula.
ha baru nak mula nie.

dah rabun kan. mana la nak nampak hidung mata org!
yg nampak bentuk muka je uitttt.. kepala.
dah mana saya tahu. saya pandang org tu. dia senyum ke? pandang saya ke?

dah saya pandang sorang mamat nie.
sumpah! ta nampak pun dia.. dia senyum ke apa ke.
tp memang saya perhatikan dia.tanpa sedar mata dia pun pandang saya.

last2 kan dia lambai.

malu!!!!!! 

mesti dia perasan kan. 
mesti dia cakap saya syok kat dia.

oh no! rabun punya hal nie.

lepas dari tue. saya pandang org ta pandang lama2 dah. :)
hehehehe.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...