nuffnang

Wednesday, July 25, 2012

Ameer Main teka-teka plak

Ameer : adik teka k.ida ea. 8+9 berapa?
Saya : 17.
Ameer : teka lagi 6+7 berapa?
Saya : 13!
Ameer : teka lagi...[sambil dy tgk kertas]
Saya : ah. keje sekolah ke? malas! wat sendiri. pahtu k.ida cek betul ke tak.
Ameer : ala.. adik nak teka k.ida je.
Saya : pahtu mu salin je la ?!.. ta ada. buat dulu.
Ameer : cikgu nie suka bagi soalan banyak2 la. adik dah bosan buat keje matematik nie..

saya tarik kertas dy. hahahaha! semuanya 120 soalan! 60 aktiviti 3 dan 60 aktiviti 4.. hahaha. terbaik cikgu..tapi soalan memang senang. plus plus plus jep

saya : cikgu nak adik jadi pandai macam k.ida. hahahaha.
Ameer : Tapi ameer dah pandai. senang keje skolah ni.


Macam-macam la budak sekarang. haisshhh...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...