nuffnang

Thursday, May 10, 2012

mengulit kenangan

my roommate! CA014 Kamsis Ibnu Sina
masa nie miggu orientasi :) dari kanan kak Biela.Aisyah. Zura dan saya!
kami dah lama lost contact. ta tahu apa berita mereka. saya ada no.kak biela! tapi jarang la berhubung. masing2 bz dgn study masing2. Aishah & Zura? oohh zura dah kahwen masa kami mula2 berhubung :) maybe sekarang dah ada anak! heheh. yes!




Shada. Ceah dan saya. muka time nie.. muka budak2 kan. masa nie menyibuk jep.. padahal tak berapa rapat dengan Shada n Ceah.. tapi nie sem 1 punya cara.. tengok sem seterusnya cam mana kami...ye. :)

jeng jeng jeng! ha kan.. sem 2.. we'r together. dalam 1 group esemen. :)

my roommate! sem 2. dari kiri : Leha, Atin, Ina, Ida dan Zue..oppss silap Atin bukan my roomate..tapi Sue la!

ha time nie sambut besday Ina. :) maybe.. ingat2 lupa nie.hehe  itu dia Sue. baju color merah.:)

we'r young! hahaha. enjoy2 time.

dalam bilik diskusi. :) with Kak Zana. bulan nie. dy dah nak kahwen. dia tak pernah lupa saya tau. selalu mesej2 saya. best la kakak!

sem 2 punya cerita.:)



jeng jeng.. sem 3 punya cerita. :) my roommate. CA315 Kak Jannah, Kak Ana, Mira.
Kak Jannah jadi junior saya kat UTHM hehehee. Kak Ana? saya dah lama tak dengar cerita dy. last hari tuh.. dy sambung diploma di PKB. Mira?? woow! dia dah berkahwin. dapat seorang anak! Rayyan! sangat comey.

dan ini dia kawan baik saya. sem 3 kami mula rapat dan rapat. kemana ada dia tentulah ada saya. Ceah. see? masa sem 1, menyibuk dalam pic dia dengan Shada. [pic ke2 di atas] saya suka ubah nama dia. Fasihah Fasuha. :)



Sem 4..:) praktikal time.. iyah! di FPISB :) okay jadi minah kilang. itu Kak Ida. Tak sangka sekarang dia jadi Senior saya. coz im futher my study in BPB :) 
kak Ida. sekarang dia kerja dekat Proton. nanti saya habis degree kena keje kt proton ke?? hahaha.. nop! jom sambung master.:)

mereka adalah Ana dan Izah. mereka nie kawan baik. saya memang suka menyibuk dalam hubungan org. ooppss! bukan nak rampas ok. hehehe. actually time nie kami sama2 nak amik lesen kereta. :)

okay :) sem 5 punya kelas. Gadis2 DAT5B dari kiri : Sabirah,Suhaiza,ida,Jusmaniza,Akma, Ain dan Ja.

dari kiri : Ain, Shada, Akak, Yani, Ida, dan Ceah
18/10/2009 :) my suprise besday. inilah kali pertama saya dapat kejutan besday dalam hidup.. :) selalunya tahu dah nak sambut dengan family. seyesly! terharu sangat2! sayang korang ketat! actually besday saya 19/10 tapi tak tahu kenapa terawal mereka buat.. mungkin sebab kami sama2 keluar time nie pergi picnic. :)

see??? happy kan kami.

iya.. itulah cerita sem 5 saya berada di Kamsis B 
sem 5 :)



sem 6 punya cerita.:) actually bilangan kami ramai.. tapi... kami dipecahkan lagi kelas masa sem 5..jadi tinggal ini je dalam kelas. yang lain masuk ke kelas DAT5C..


iyeeaah  :) Meet Aunty Sue. :) geng futsal kami. im a Keeper! hahahaha. pantas la kan. coz saya balik besar! yang lain kecik2 belaka.


okay. time nie. masa final exam dah habis. kami dah mula enjoy2 sakan2. overnight! for the 1st.. hehehe. dan keesokannya. masing2 berangkat pulang. :) apa2 pun kami janji masa konvo berjumpa.





alhamdulillah. saya bersyukur sgt2. kerana saya antara yang bertuah. bulan 5 dah habis belajar tuk diploma. bulan 7 dah kena panggil tuk sambung Degree. alhamdulillah. rezeki menyebelahi saya. kawan2 yang lain dengan rezeki masing2.. sibuk dengan kerja dan ada yang sambung belajar.

so last kami berjumpa masa konvo. dan tak tahu bila..? di mana? siapa? kami akan berjumpa kembali.. InsyaALLAH maybe masing2 dah berduit nanti. boleh buat reunion gempak2 kan.. :)

alhamdulillah :) im diploma holder :)

insyaAllah coming soon..degree holder . :)

2 comments:

Unknown said...

ida..ina rindu la kat ida.. teringat dulu kita tgk cite full house.. kan?? sanggup kita semua tak tdo..dah la masa tu tgh exam kan.. Hehehe.. InsyaAllah..moga2 ida dapat genggam ijazah pulak =)

IdaRaida said...

thanks ina..:) moga kita sama2 berjaya ok. sayang ina..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...