nuffnang

Tuesday, January 15, 2013

Berakhir sudah semester nie.

Assalamualaikum..:)
hye. Awal pagi dah on9..
kalau macam saya tak apa! sebab ta ada keja nak dibuat nya.

"aku nak buat apa ek pagi nie?"
"ha nak follow kawan2 kat blog la". kata saya seorang diri.

aha.. ada la dalam 2 3 orang follower yang ta sempat saya nak follow.
sorry.. saya busy dengan final exam. Alhamdulillah..moga2 dapat dekan lagi sem nie.
tapi tak mengharap. sebab ke-empat2 subjek mesti ada soalan blurrrrrrr...

rasanya nie waktu yang sesuai kot.:) utk follow kawan2.

nanti pukul 11.00am nak jumpa mama kesayangan!
supervisor PSM *ProjekSarjanaMuda* ye adik2.
tahu dah..mama nak jumpa sebab..ta bagi enjoy sangat time cuti kan?
kena buat PSM2 kan? huhuh. okay! memang tak ada plan kemana2. pun.
kenduri kahwen je banyak jemputan.

lepas tu.lepas tu.lepas tu. 
nak enjoy2 dgn kawan2 yang dah sem last tahun nie.. 

okay!
berakhir sudah semester nie dengan jayanya. Sem depan last sem bercinta dengan  buku. aha last ke? 

Master? kata maa.
adeh!.




aha.cuti sem nie target nak turunkan berat badan...okay maa beli sebab nak saya kurus. heeheh.




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...