nuffnang

Saturday, April 30, 2011

awak..saya...hurrmmmm..


Semalam

Kita berkawan….dan

tetap berkawan…

Masih berkawan

Tiap kata yg terucap

Mampu buat saya ketawa..

Ada masa buat saya terdiam..

Ada masa juga buat saya menangis.

Awak : gee..gee…[gemuk]

Saya : awk banggla.

Ta pernah pun saya terasa awak ckp

saya gemuk..

[cuma diet je..]

^____^

Petang tue…

Jelesnya saya…awak ada yang suka.!

[tapi adat la kan ada org suka kita]

Apa la saya nie! [marah diri sendiri..huh!!!!]

Saya ta ikut marah saya..

Saya sabar je.

Saya minta pendapat kawan2 saya.

Wah! Ramainya sokong saya.

Tapi…

Hati saya…

Tak cakap cam tue…

Ada plak suara sumbang “ikut hati mati…ikut rasa binasa”.

Okay!!!! Saya ikut yang terbaik..

[mengharapkan yang terbaik]

….Dan hari ini….

Kita dah jauh.

Awak jauh dari saya….saya juga jauh dari awak..

Ada yang hilang dari hati saya.

Saya pujuk hati saya.

Pujuk dan pujuk

[bukankah setiap yang berlaku ada hikmahya?]

Moga hari ini adalah lebih baik dari esok..

dan hari esok

Kita akan ketawa seperti semalam.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...