nuffnang

Saturday, May 7, 2011

Cuti Sem Saya Bermula....

Cuti sem saya bermula…

Hye…3hb saya dah abis paper….housemate saya masih lagi bercinta &berdating dengan buku di library..best of luck ye kamu!!!!!!!!!!!!! urrmm memandangkan saya paling awal habis…so saya awal2 lagi dah balik umah ta nak ganggu korang bercinta![ bercinta la sangat!]

Sampai je rumah…

Ting! Ameer tunjuk surat pg rombongan…[saat yang dinantikan!!!]

cikgu ameer cakap.boleh bawak kakak”. Kata Ameer..

yes!!! Saya nak ikut rombongan tadika tue……

k.ida nak ikut ye Ameer..” kata saya..

26hb Mei.. insyaALLAH ta ada pape halangan boleh kot saya ikut..

Ckp pasal cuti….

kami Power Puff girls…[Mastura..Mira…& saya!] pasti jumpa! Hye korang!!!!!!!!!!!! Mana nya! Senyap tanpa berita! Haiyaaaaaa..si Mira! Ta nak join aerobic ke??? Hehehe..cuti sem nie…nanti gemok plak..almaklumlah cuti 4bulan kan!!!!!! Si Mas!!! Ta abis praktikal lagi ke??? Kt hospital mana plak u praktikal nie??? Hehehee.

Anyway…bila cuti sem bermula…..

family + powerpufgirl saya la yang bertanggungjawab dalam memenuhi masa terluang saya…^_^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...